Grand Canyon naar 29 Palms - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu Grand Canyon naar 29 Palms - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

Grand Canyon naar 29 Palms

Door: Eduard

Blijf op de hoogte en volg Eduard

21 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag geen foto's, het was een echte reisdag. Het uitzicht vandaag is als volgt te beschrijven: neem een vel wit papier, kijk er 6 uur na en laat je gedachten gaan.....
Maxima (TomTom) wilde er nog 8 uur van maken, maar gelukkig wisten wij beter (ze is toch een beetje dom...). Wel dwars door de woestijn gereden met weinig publiek. Uiteindelijk komen er dan toch weer een paar (vervallen) huisjes langs de straat en dan ineens is er een gehucht met motels. Dichtbij is een legerbasis van de mariniers gevestigd. Blijkbaar trainen ze hier voor Irak, het is daar vast koel vergeleken met hier...

Het hoogtepunt van vandaag was het eten. Op voorspraak van Liesbeth kozen we voor de chinees, uiteraard zonder de ons bekende indische toevoegingen. Het was een succes, Geeske eindelijk haar gamba's!
Nog een paar boodschapen en terug naar het motel. Een groot contrast met de toeristenluxe van gisteren, dit werkmotel, maar het is wel schoon en dichtbij Joshua Tree Park.

• 22 Juli 2009 - 15:38

Richard:

Hoi Familie. Heb weer helemaal bijgelezen na een week Berlijn zonder internet. Jullie stenen verzadiging lijkt wel wat op onze verzadiging van wild op de Veluwe. Berlijn was prachtig en leuk. X RCMJG