Universal Studios - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu Universal Studios - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

Universal Studios

Door: Eduard

Blijf op de hoogte en volg Eduard

24 Juli 2009 | Verenigde Staten, Hollywood

Vanochtend weer redelijk op tijd opgestaan en na een ontbijtje met koffie, jus, croissants, donuts en andere zoetigheid langs de rand van het zwembad weer met de metro op pad. Nu een station verder naar de Universal Studios. Onder aan de berg stond het toeristenvervoer al klaar en bovenaan werden we professioneel uitgekleed. Ondanks de "coupon" ter waarde van 32 dollar toch nog even 236 dollar aftikken. Gelukkig is de dollar nog maar 70% van de euro waard, maar het blijft veel geld. Voor dat geld kregen we een rondleiding over het studioterrein en verschillende shows en attracties. Zo hebben we de Blues Brothers gezien, een spectaculaire Waterworld show, een 3-D show van Terminator 2, een wildwaterbaan van Jurrasic Park, een spookhuis, een show over special effects, Shrek in 4D, een dierenshow en de Simpsons. Na wat gegeten te hebben waren we om half tien weer terug in het hotel, moe van het lopen (sloffen) en dat terwijl het nog niet eens een heel erg warme dag was (± 28 graden).

De foto's zijn te zien op:

• 25 Juli 2009 - 22:46

Froukje:

Tot morgen!

• 26 Juli 2009 - 19:58

Gerard En Nel:

Hallo Liesbeth, Eduard en kids,
    Wat hebben wij genoten van jullie reis! Wij hoefden niet tijden in de auto door te brengen, geen last gehad van de hitte en zoveel gezien en ook jullie kwamen steeds langs. Gerard heeft mij extra uitleg gegeven.
    Wij wensen jullie een hele goede reis terug.
    Geniet nog even bij Robert Jan en Froukje,
    De hartelijke groeten ook voor Robert Jan en Froukje. En hopelijk jullie tot spoedig ziens.Gerard en Nel