Highway One en Santa Cruz - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu Highway One en Santa Cruz - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

Highway One en Santa Cruz

Door: Eduard

Blijf op de hoogte en volg Eduard

26 Juli 2009 | Verenigde Staten, Santa Cruz

De dag begon met mist en die zou bijna niet meer weggaan. De temperatuur was gedaald tot onder de 20 graden dus spijkerbroeken en sweaters aan!! Na alles ingepakt te hebben voor de terugreis op pad langs de kustroute. Van de kust was door de mist niet veel te zien, maar na een paar mijl volgde een leuke ontmoeting met zee-olifanten. Het waren alleen mannetjes die hier ieder jaar uit Alaska komen en hier vervellen in een maand, terwijl ze dan niet eten (da's pas een streng dieet). De route over highway one was verder redelijk saai door de mist en de verkeersdrukte. Na nog een bezoekje aan de Wal Mart om de laatste dollars op te maken waren we door een file pas tegen 4 uur in Santa Cruz. Daar werden we weer hartelijk ontvangen. Samen zijn we nog naar de oude Missiepost van Santa Cruze en een Statepark geweest. Daarna heerlijk gegeten en tijdens het koken de huurauto wat gefatsoeneerd. Na het eten (toen was het al 9 uur) nog wat gekletst, gecomputerd en foto's gekeken en bewerkt (ook dit hotel heeft inmiddels wifi!).

Morgen op tijd op voor de laatste autorit en de jet (lag) naar huis.

Ik hoop dat iedereen de verslagen gewaardeerd heeft en ons het niet verzenden van kaartjes vergeeft. We hadden het de afgelopen 4 weken zo druk, we zijn hard aan vakantie toe....

De foto's van vandaag zijn te zien op:

• 27 Juli 2009 - 07:31

LIen:

Ik wens jullie een goede terugreis en tot morgen. O.Ma dag.

• 27 Juli 2009 - 09:55

Carleen:

Hoi jongens,
    ik weet niet of jullie dit nog lezen voordat jullie vertrekken. Het was heel leuk om op de hoogte te blijven van jullie avonturen! Dat van die kaartjes is jullie ruim vergeven. Goede thuisreis en tot snel!