Thuis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Eduard

Blijf op de hoogte en volg Eduard

28 Juli 2009 | Nederland, Groningen

De terugreis verliep voorspoedig, maar het was wel lang en de slaap wilde niet erg komen. Om half negen vertrokken uit Santa Cruz, om 10 uur de auto bij het vleigveld ingeleverd zonder problemen over een paar kleine dingetjes. Nog de laatste dollars opgemaakt en toen het vliegtuig in. In Londen zouden we anderhalf uur hebben om over te stappen, maar de controle duurde vrij lang en toen we incheckten zou de gate nog 5 minuten open zijn, rennen dus!! Toen we er aankwamen was het boarden nog niet eens begonnen....
Vlot waren we in Nederland en ondanks de enorme drukte bij de bagageband van nog 4 andere vluchten wandelden we als een van de eersten met onze 5 koffers weg.

Nog wat drinken gekocht en de trein naar Groningen genomen. De meisjes vielen onderweg wel in slaap, maar bij Haren waren ze weer wakker. Richrad haalde ons op en tot onze verrassing waren de buren ook op het station (ze zaten in dezelfde trein). Thuis werden we begroet dor oma en Cheyenne en twee parchtige boeketten. Toen begon het vechten tegen de slaap, gewoon wat gaan doen hept dan erg goed, maar dit is wel het laatste van vandaag.

Gegroet en tot een volgende keer!

• 28 Juli 2009 - 20:33

Froukje:

Ja, dat was vreselijk leuk! Dank jullie wel voor het bezoek, en je bent altijd welkom.

• 09 Augustus 2009 - 19:55

Regina:

Met heel veel plezier jullie reisverslag gelezen! volgende maand gaan we ongeveer dezelfde reis maken. Heel leuk om te zien/lezen hoe jullie het vonden. Groetjes, uit Maastricht