New York - Shop and ship - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu New York - Shop and ship - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

New York - Shop and ship

Door: Eduard Ridder

Blijf op de hoogte en volg Eduard

21 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Vandaag de laatste dag in the Big Apple. De rollercoaster komt eindelijk tot stilstand. Uiteindelijk hebben we 16 atrracties bezocht met onze New York Pass. Ruim $500 aan entrees p.p. ingekocht voor €180 p.p. :-) De metro functioneert ook prima en die namen we dan ook om in een ouder deel van Manhattan, Soho, te shoppen. Hier hebben de straten nog gewone namen en geen nummers. Dat kwam pas bij de latere uitbreiding van de stad. Tijdens het winkelen lopen we nog een paar bekenden tegen het lijf: Jet Sommer en haar familie. Jet speelde een paar jaar met Joline in een badminton team. Na het shoppen de laatste attractie bezocht de Inteprid, een tot museum omgebouwd vliegdekschip uit WO II. Indrukwekkend groot en met veel historische toestellen. Na het eten kopen we nog de laatste souvenirs op Times Square en dan is het mooi geweest.

Foto's op