File en vliegen - Reisverslag uit Gettysburg, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu File en vliegen - Reisverslag uit Gettysburg, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

File en vliegen

Door: Eduard Ridder

Blijf op de hoogte en volg Eduard

22 Juli 2015 | Verenigde Staten, Gettysburg

Vandaag een echte reisdag. Afgesproken dat we met een vliegveld shuttle iets na negen uur worden opgehaald. Werd bijna half tien na veel rondjes om de kerk om andere passagiers op te haken waren we na drie kwartier Manhattan nog niet uit.... Uiteindelijk waren we om half twaalf op het vliegveld na veel fileleed, maar ruim op tijd voor de vlucht van 13 uur. Die ging prima, met helder weer en goed zicht. De huurauto was ook vlot gevonden: dit keer een normale SUV van Chevrolet. De wegen waren wat wennen omdat de Tom Tom regelmatig vond dat we rechtdoor gingen terwijl we daarvoor toch moesten afslaan. Tegen vijf uur aangekomen bij het hotel dat ook de parkeerplaats van een outlet blijkt te staan. Ons geïnstalleerd in het hotel en wat georiënteerd. Via TripAdvisor vonden we een Mexicaans restaurant en dat bleek een schot in de roos: goed eten tegen een prima tarief. Uitbuikend nog wat aankopen gedaan in de verlaten outlet. De dag eindigde met een film op de kamer.

Foto's op: