Hiken in Shenandoah - Reisverslag uit Shenandoah, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu Hiken in Shenandoah - Reisverslag uit Shenandoah, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

Hiken in Shenandoah

Door: Eduard Ridder

Blijf op de hoogte en volg Eduard

25 Juli 2015 | Verenigde Staten, Shenandoah

Rustig opgestaan en koffie en ontbijt gekocht bij de kampwinkel. Op advies twee hikes gemaakt, eerst een korte naar een uitkijkpunt, veel klauteren over de rotsen en een mooi 360 graden uitzicht als beloning. De lunch opgehaald bij het visitor center en toen hike 2. Die zou naar een buitenverblijf van Hoover gaan maar dat hebben we niet gezien. In het begin een afslag gemist en te gezellig aan de klets met 2 Amerikanen. Toch kende ook deze tocht een enerverend element door de ontmoeting met een bruine beer. We schrokken beiden van elkaar en gelukkig was de parkeerplaats dichtbij. ’s Middags nog een bramenfestival bezocht, wat de SMS richting Lien eindelijk weg ging. Verder in het park geen bereik met telefoon of wifi.
Na het avondeten in het visitor center afgezien van bezoek aan meadows om herten te zien. Toen we onze campground opreden stonden er vier langs de weg. Soms wordt luiheid beloond :-)

Een paar foto's hieronder, helaas niet van de beer ;-)

• 27 Juli 2015 - 10:44

Carleen:

Wow! Wat gaaf. Mooie combi van cultuur en natuur!