Hotel Frank - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu Hotel Frank - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

Hotel Frank

Door: Eduard

Blijf op de hoogte en volg Eduard

30 Juni 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

Na een hele lange dag reizen zijn we aangekomen in hotel Frank. De vliegreis verliep voorspoedig, weinig turbulentie, wel wat lang wachten in London. De douane ging supersnel met twee charmante dochters (beter dan zo'n louche tweeling). Met BART naar Powel Street en dan een stukje klimmen naar het hotel. Onderweg parkeertarieven gezien die verklaren waarom we hier geen auto hebben. De dames zijn moe en zijn gaan douchen en wat buizen totdat het tijd is om naar bed te gaan. Het hotel is prachtig met een hele mooie kamer op kruipafstand van Union Square. We hebben ook de cablecars al gezien en zien draaien. Morgen gaan we echt op pad. Eerst maar eens goed slapen.We zijn nu 26 uur gelden opgestaan en afgezien van een enkel dutje niet veel slaap gehad.

• 01 Juli 2009 - 08:49

Richard:

Nog een beetje leuke films gezien?

• 01 Juli 2009 - 14:39

Lien:

dag lieverds,al wakker, nou maar genieten. wat leuk de berichtjes,en de foto,s!!groetjes Mam - Oma