Hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu Hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

Hollywood

Door: Eduard

Blijf op de hoogte en volg Eduard

23 Juli 2009 | Verenigde Staten, Hollywood

Vanochtend waren we al op tijd wakker en al voor half negen op pad. Nog even een briefje achter de ruitenwisser van de overburen (sliepen nog?) en op pad. Het was 3 uur rijden naar Hollywood, maar halverwege kwamen we een Premium Outlet tegen en dus van de snelweg af. We waren zelfs iets te vroeg! (voor 10 uur). Afijn, om half 2 vervolgden we onze weg, met enkele tassen meer en wat plastic geld minder.
De TomtTom leidde ons dwars door LA naar ons hotel dat iets ten zuiden van Hollywood Boulevard ligt maar dan 2 metrostations oostelijker. Het is een kleine oase van rust in een drukke stad met een klein zwembad dat de familie direct gebruikte om even af te koelen.

Daarna met de metro op pad naar Hollywood centrum voor de "Walk of Fame" (sterren met namen) en de handen- en voetenafdrukken bij het Chinese Thaetre. Nog wat geshopt en een lekker gezonde wrap en quesedilla gegegeten bij de vm. Knittingfactory.
Vervolgens terug naar het hotel, de meisjes opnieuw in het zwembad en daarna een filmpje gekeken op de laptop.

Op tijd naar bed, want morgen wordt het een lange dag in Universal Studios.

De foto's zijn te zien op:

• 24 Juli 2009 - 16:31

Froukje:

Zware vakantie al dat shoppen :-)