Shop till you drop & Fremont Street - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu Shop till you drop & Fremont Street - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

Shop till you drop & Fremont Street

Door: Eduard

Blijf op de hoogte en volg Eduard

11 Juli 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag zouden we het vanwege de hitte even rustig aandoen. Een beetje winkelen en wat bij het hotel luieren totdat we 's avonds downtown wat konden gaan beleven. Hoe anders liep het. Om half tien vertrokken uit het hotel en om 6 uur waren we weer terug na het bezoeken van 2 outlet centers. Er zijn geen foto's van, het was te genant. We zijn goed geslaagd en konden bij alle kortingen ook nog 20% extra rekenen voor het koersverschil tussen dollar en euro.

Na een korte pauze (we waren nog wel fit door de airconditioning) gingen we naar Fremont Street voor de Experience. De straat is overkapt met een lichtkrant waarop echte voorstellingen worden gegeven (staan op video). Er waren veel artiesten (Elvis leeft) en ook veel casino's, winkeltjes etc. Om 10 uur waren we weer bij het hotel. De foto's geven wat indrukken. Ze staan op:

• 12 Juli 2009 - 06:49

Froukje:

Slaap lekker!

• 12 Juli 2009 - 10:07

Jacqueline:

Had het wel willen zien, de familie met allemaal tassen bepakt en bezakt! Kan hier ook hoor, heb gisteren heel wat gescoord in de stad, en in de avonduren samen met de familie Ridder-Baarda inclusief Pa Baarda genoten van King Arthur in Fort Rhijnauwen. Vooral de spectaculaire knal uit het vuur vonden de kids leuk, echt Las Vegas style! Geniet van de zon, bedenk dat het hier regent!!!

• 12 Juli 2009 - 18:11

Richard:

Wel ingelichte bronnen vertellen mij dat de heer in het gezelschap met de meeste kleren thuis kwam. :D
    Wij gaan morgen naar Berlijn. Vergok je niet je dochters en vrouw in het casino.

• 12 Juli 2009 - 18:12

Richard: