Monument Valley & Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu Monument Valley & Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

Monument Valley & Grand Canyon

Door: Eduard

Blijf op de hoogte en volg Eduard

19 Juli 2009 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vandaag een lange reisdag. Een kleine omreis gemaakt om door Monument Valley te reizen en wat klassieke plaatjes te schieten. De tour door Monument Valley gelaten voor wat die was, we hebben al genoeg zandsteen gezien en de reis is al lang genoeg. Wel nog wat sierraden voor de kids gekocht van lokale indianen. We kwamen aan de oostzijde het Grand Canyon gebied binnen en zijn direct maar even gaan kijken. Het was half bewolkt dus het licht was niet echt ideaal. Om bijna 5 uur waren we bij het hotel, dachten we. Maar het is hier een uur vroeger, dus we waren net iets te vroeg. Het is een superdeluxe hotel (de prijs ook) met restaurants, winkeltje, bowlingbanen, zwembad, sauna, fitnessruimte etc. We zijn nu al benieuwd naar het ontbijtbuffet...

Joline was een beetje moe dus ik ben met Geeske naar de zonsondergang gaan kijken, gewapend met een doos met pizza. De zon kwam maar even onder de wolken door, dus erg verbluffende kleuren hebben we niet gezien, morgen wellicht meer geluk.

De foto's zijn te zien op

• 20 Juli 2009 - 05:32

Froukje:

De foto van de weg is erg mooi, en wat maakt avondlicht een mooi plaatje! Ik ben niet de enige die de verslagen leest hoor, Robert Jan geniet er ook van, en van de fotos

• 20 Juli 2009 - 09:27

Lien:

Wat een mooie kleurenen wat. kolosale rotsen
    ik word er stil van.Mam

• 20 Juli 2009 - 17:15

Gerard:

Al hoor je niets van ons: Nel en ik volgen jullie belevenissen van dag tot dag en ik herken er veel van wat ik jaren geleden met Geertrui gezien heb.
    Geniet er maar lekker van en pas goed op elkaar!

Een knuffel van
    Pa/Opa Ridder.