Mount Washington en shop till you drop - Reisverslag uit Effingham, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu Mount Washington en shop till you drop - Reisverslag uit Effingham, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

Mount Washington en shop till you drop

Blijf op de hoogte en volg Eduard

10 Juli 2015 | Verenigde Staten, Effingham

Door de jetlag waren we op tijd op. Om half zes was de hele familie van bed en om zeven uur zaten we gedouched en al aan het ontbijt. Behoorlijk goed aanbod met als uitschieter het wafelijzer ... Op tijd op pad dus om per auto Mount Washington te bedwingen, de berg die een poolklimaat heeft volgens reisgids . Het was er behoorlijk fris en vooral heel winderig. De beklimming werd begeleid door een cd die we bij de ingang ontvingen: leuke manier van gidsen met historische geluidsfragmenten. Op de terugweg mooie overdekte brug in Jackson gezien en bij supermarkt lunch opgepikt. De middag stond in het teken van shoppen in de outlet van North Conway. De dames hebben daarna nog even gezwommen voordat we gingen eten. Dat deden we in een Ierse pub die er van buiten niet uitzag, maar binnen erg ruim en kleurrijk bleek. Na het eten was het nog even vechten tegen de biologische klok die vond dat we al lang moesten slapen. Die strijd gaven we gauw op....

Foto's op https://picasaweb.google.com/103250729267756081036/MountainWashington?authkey=Gv1sRgCMjX8ef78MalGg