Kancamagus Highway en Flume Gorge - Reisverslag uit North Conway, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu Kancamagus Highway en Flume Gorge - Reisverslag uit North Conway, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

Kancamagus Highway en Flume Gorge

Door: Eduard Ridder

Blijf op de hoogte en volg Eduard

11 Juli 2015 | Verenigde Staten, North Conway

Nog steeds vroeg wakker dus op tijd op pad voor een rondje White Mountains. Langs de Kancamagus Highway is veel te zien. Korte trails naar het water of een uitzicht. Erg leuk was het bezoek aan een oude houthakkers gemeenschap waar een mevrouw enthousiast vertelde over haar voorouders en hun leven. Bij de eerste uitstapjes was het nog erg rustig later werd het behoorlijk druk. Tussen de middag in Lincoln geluncht bij Subway en verder gereden naar Flume Gorge. Dat is een kloof in granieten rotsen ontstaan door lava. Een stuk commerciëler dan de ochtend maar erg mooi. Terug gereden via Breton Woods en een glimpje gezien het resort waar ooit het IMF werd opgericht. Ik zie Lagarde daar zo golfen, Tsirpas niet ;-) Daarna nog wat gezwommen bij het hotel. Joline en Liesbeth hadden niet zo'n trek dus Geeske en ik gingen uit eten. In Bartlett vonden we een leuk Mexicaans restaurant. Vooral het maïsbrood was erg lekker.

Foto's op https://picasaweb.google.com/103250729267756081036/KancamagusHighwayEnFlumeGorge