Biking The Bridge - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu Biking The Bridge - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

Biking The Bridge

Door: Eduard

Blijf op de hoogte en volg Eduard

02 Juli 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag gingen we als echte Hollanders fietsen in The City (eigenlijk hetzelfde als Stad). We hadden een goede bodem gelegd in het restaurantje aan de overzijde van het hotel: muesli, pannekoeken, bacon, eieren en broodje kaas op het menu. We waren er vroeg bij dus de rij voor de cablecar was kort. Gelukkig konden we nog twee tandems krijgen en dus op pad. Al gauw bleek dat die heuveltjes toch wel iets pittiger zijn dan een Nederlands viaduct, maar gelukkig konden we allebei onze "turbo" (Geekse en Joline) aanzetten of toch maar een stukje lopen. Eerst naar de brug, daarna verder bergop en uitpuffen bij het Legion of Honour Monument. Bij het Cliffhouse beide meiden nog een kettinkje gekocht en daarna lekker gegeten (met uitzicht op zee!) in het Beach Chalet. Verder door het Golden Gate park naar Haight Ashbury (hippiewijk) gefietst. Daar hebben we nog wat gewinkeld en toen de tocht terug begonnen. Daar zat nog een stevige klim in die ook de lokalen niet fietsend konden halen ("I never bike this block....) Terug in de marina zagen we nog een mooie 3-master. Na de fietsen te hebben teruggebracht zijn we naar het hotel gegaan. Met de dvd-speler ('t schaep met 5 poten) aan viel Geeske al snel in slaap en de beide andere dames volgden snel. Ik stop zo ook met het openhouden van mijn ogen, maar gelukkig hebben we de foto's nog...

te zien op:

• 03 Juli 2009 - 07:06

Jaap:

Erg leuk om over jullie belevenissen te lezen en vervolgens de foto's te bekijken.
    Het is net op reis vanuit je luie stoel. We hoeven niet meer weg. Dat scheelt!

• 03 Juli 2009 - 13:45

Jacqueline:

Hallo Langewolders, leuk hoor om jullie foto's te bekijken en verhalen te lezen. Grappig om te zien dat het er kennelijk vrij fris is, terwijl wij hier puffen van de hitte, 30 graden en heel benauwd! Dat hotel lijkt erg op het hotel waar ik jaren geleden met papa was, ben benieuwd hoe het eerder heette, is er een zwembad onderin??? Veel plezier nog in San Francisco, en een goede reis naar San Jose, lekker dwalen in Winchester house (just watch your step and follow me!)
    Doe ze de groeten in Santa Cruz!

• 03 Juli 2009 - 18:46

Nel En Pa/opa:

wij genieten dagelijks van jullie tocht.
    Elke dag kijken wij er naar uit.
    Zo hebben wij oudjes er ook veel plezier aan
    Voor mij(nel)is dit helemaal nieuw.Voor mij(pa) een feest van herkenning.
    Veel liefs en de groetjes van ons beiden .