Happy Birthday America! - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu Happy Birthday America! - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

Happy Birthday America!

Door: Eduard

Blijf op de hoogte en volg Eduard

04 Juli 2009 | Verenigde Staten, Santa Cruz

Vandaag een dagje in Santa Cruz / Capitola. Eerst 's ochtends naar de Capitola Mall om wat te shoppen. Het was er erg rustig (crisis, strandweer of feestdag??). Na de lunch zijn we naar de Boardwalk van Santa Cruz gegaan, een permament pretpark met veel fout eten en attracties waar je met een strippenkaart in kunt. Robert Jan, Geeske, Joline en ik hebben alleen de klassieke 85 jarige rollercoaster The Giant Dipper gedaan. De meiden vonden het erg leuk. Vervolgens nog de pier opgelopen om zeeleeuwen, zeeotters en zeemeeuwen (met jong!) te zien. Via de winkelstraat van Santa Cruz (kadootje voor mij, wat zou het zijn?) terug naar huis. Daar lekker gegeten en warm aangekleed voor de avond. We gingen naar Scott's Valley voor het vuurwerk. We konden gelukkig nog redelijk dichtbij parkeren en waren ook vrij vlot weer weg. Het vuurwerk was prachtig en soms oorverdovend. We misten wel de muzikale begeleiding die we bij Bommen Berend gewend zijn. De enige muziek die we gehoord hadden was marsmuziek van onze achterbuurman-patriot. Het was al laat toen we weer thuis waren (eindelijk weer een normaal ritme te pakken).

Foto's zijn te zien op

• 05 Juli 2009 - 15:41

Richard:

het enige land waar ze door hebben dat je op 4 en 5 juli oud en nieuw moet vieren. T-shirt al aan? Hier zeer zwoel en klam weer. Wachten op de eerste donderbuien.

• 05 Juli 2009 - 16:37

Lien:

BIj deze nogmaals mijn gelukwensen en ik wil er graag mijn gelukwensen voor Richard en Gemma aan toevoegen, allemaal een fijne dag.
    groetjes Lien

• 05 Juli 2009 - 18:07

Jaap:

Van harte gefeliciteerd!
    Gebak geregeld voor morgen?
    Richard, jij ook gefeliciteerd.
    Hoe oud zijn jullie nou geworden?

• 05 Juli 2009 - 18:26

Eduard:

44!! zie de foto van onze shirts.....

• 05 Juli 2009 - 20:43

Jaap:

Ooooh....ik kon op myspace ook al geen bandje '44' vinden ;-))