44!!!! - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu 44!!!! - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

44!!!!

Door: Eduard

Blijf op de hoogte en volg Eduard

05 Juli 2009 | Verenigde Staten, Santa Cruz

Vandaag jarig dus ik was al vroeg wakker.... De hele dag mijn 44-shirt aan en ook nog een mooi shirt van Robert Jan en Froukje gekregen. In Monterey hebben we dus eerst maar gebak gegeten en daarna het aquarium bezocht. Erg leuk om de otters. kwallen. zeepaardjes, pinguins etc te zien. Nog even naar Pebble Beach geweest (niet gegolfd, wel nat pootje). Daarna terug naar huis, lekker gegeten en de foto's bekeken. Resultaten te zien op

Oké die van Robert Jan zijn mooier...

• 07 Juli 2009 - 08:11

Richard:

bekende kwallen. Was nemo er ook nog? Gisteravond een zwijn gezien dat over de 100kg was. Camping is erg rustig. X

• 08 Juli 2009 - 05:20

Eduard:

Leuke foto's Robert Jan. Voegen we toe aan ons vakantiealbum. Nu een beetje moe van de trail. Morgen sightseeing Glacier Point en Mariposa Groves.