Yosemite - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu Yosemite - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van Eduard Ridder - WaarBenJij.nu

Yosemite

Door: Eduard

Blijf op de hoogte en volg Eduard

06 Juli 2009 | Verenigde Staten, Yosemite

Vroeg opgestaan om Froukje nog uit te zwaaien en na het ontbijt de auto ingepakt en de dvd-speler geïnstalleerd. Afscheid genomen van Robert Jan (over 3 weken zijn we terug) en nog even snel langs de Amerikaanse Aldi: Trader Joe’s . Toen met de TomTom naar El Portal, waar we na 4 uur rijden aankwamen. We reden met recht door “The Golden State”, alleen maar geelgouden velden. Onderweg de Yosemite Bug nog gepasseerd, wij zitten 25 km dichter bij Yosemite in The Cedar Lodge, vlak voor El Portal, vlak na de omleiding vanwege een "landslide". De lodge is erg ruim, ik schat 3,5 bij 15 meter, met 2 televisies, een eethoek, een zithoek, 2 dubbele bedden, een badkamer, een balkon en uiteindelijk toch internet.
Aan het einde van de middag nog naar Yosemite gereden en daar nog een paar foto’s gemaakt, het bezoekerscentrum bezocht en wat boodschappen gedaan. In de lodge zelf wat soep gemaakt met broodjes.

Een paar fotó's staan op

• 08 Juli 2009 - 03:54

Froukje:

Lekker hoor zo'n lodge. Lekker geslapen?